آرزوها
آرزوها



میخوام تموم نوشته هاتو ، تو دلم قاب بگیرم تا هیچ وقت واژه هاتو فراموش نکنم

تا هر وقت دلم هواتو میکنه نوشته هاتو که از روح بزرگت سرچشمه میگیرن بخونم

تا جای خالی تو رو اندکی برام پـــُر کنن

اونقدر نوشته هاتو دوست دارم که فکر میکنم حیفه وبلاگ رو به روز کنم

آخه اینجوری حرفای من جایگزین نوشته هات میشن

یادم میاد آرزوم بود برام از احساس ما ، من و تو بنویسی

دلنوشته هاتو هر بار چندین بار مرور میکنم ، خیالت راحت شاه پری من

دلنوشته هات از خاطرم پاک نخواهند شد اینجا یکی هست که با اونا زندگـــــــــــــــــــی میکنه

و سفره ی دلش را پیشکش عشق تو

 

دیشب گفتی به دیدارم خواهی آمد و من چه عاشقانه

سفره ای از احساسم را برایت گسترده کردم

کلماتی از جنس حضور و بهای ارزشمند بودنت را برایت چیده بودم

چقدر مشتاقانه انتظارت را کشیدم ، نمیدانستم بی تابی و بی خوابی هم بخاطرت زیباست

اما آخر تو نیامدی ، اشکهای دلم برای دوری ات جاری شد و تو را تمنا میکردم

دیشب نوائی همراه من بود ، او چنین می گفت :

چشم دل بگشــــــــــــــــــــــا ، یارت کنار توست

نزدیک ِ نزدیک ِ نزدیک

نزدیکتر از نفس هایت  

هرگز نمیرد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در پنج شنبه 20 مرداد 1388برچسب:, ساعت 18:18 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar